Internetul, de exemplu, a schimbat comportamentul de cumparare atat online, cat si offline, situatie care determina o abordare integrata din partea specialistilor. Brandurile, mai mult ca niciodata, trebuie sa interactioneze cu publicul lor. „Publicitatea devine o forma de dialogâ€, afirma recent Patrick Collister, unul dintre cei mai cunoscuti directori de creatie din Europa si fondatorul companiei de training Creative Matters, prezent la cea de-a doua editie a Conferintei „Marketing in Directâ€.
„Suntem implicati intr-un business despre branduri si nu despre canalele de comunicare, iar brandurile au nevoie de valori pentru a initia si mentine conversatii.†este de parere Patrick Collister. „Viitorul le zambeste marketerilor care inteleg brandurile†pare sa spuna specialistul englez, facand referire la faptul ca dincolo de ideea exprimata prin mesajul promotional, marketerii trebuie sa gaseasca moduri inovatoare de livrare a mesajelor si sa aiba in vedere de fiecare data ca distributia si „plasarea†continuturilor publicitare au un impact decisiv in influentarea consumatorilor. „Product placement†in jocurile video, filmulete virale, mesaje care nu sunt intruzive precum clasicele spoturi TV din pauzele publicitare, intrerupand continutul, ci dimpotriva, mesaje care creeaza ele insele continut.
Campaniile premiate astazi la festivalurile de publicitate si marketing sunt cele care produc adevarate experiente de brand, care reusesc sa mobilizeze publicul si sa-l faca sa adere la o cauza, la un mesaj. Gatorade a oferit in acest sens un exempu relevant, iar campania „Replay†a fost recompensata anul acesta cu cea mai importanta distinctie oferita in cadrul festivalului international de publicitate ANDY Awards (http://www.youtube.com/watch?v=fMI3kti0nrY). Obiectivul principal a fost ... » citeste tot comunicatul pe LivePR.ro - Patrick Collister: „Suntem implicati intr-un business despre branduriâ€
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro